NUCLEO creëert ruimte voor de artistieke ontwikkeling van kunstenaars.
Op zondag 5 oktober, van 10:00 tot 19:00, zijn onze ateliers uitzonderlijk geopend voor het publiek! Zestien beeldende kunstenaars uit de Lindenlei tonen met plezier hun werk én hoe dit tot stand komt.
Deelnemende kunstenaars:
- Conrad Willems
- Isa D’hondt
- Simon Van Parys
- Leen Galle
- Linda Jasmin Mayer
- Omar Pluymers
- Cecilia Jaime
- Sebastian Kulbaka
- Lieven Lefere
- Isabel Devos
- Bart Vansteenkiste
- Niels Ketelers
- Marjolein Labeeû
- Felix Fasolt
- Gianni Skoric
- Leo Gabin
Let op: dit is wellicht de laatste keer dat dit evenement plaatsvindt. Mis het dus niet als je interesse hebt!
Zondag 5 oktober 2025
van 10:00 tot 19:00
Lindenlei 38, 9000 Gent
Gratis